Από τις πιο εντυπωσιακές εξορμήσεις ήταν αυτή που κάναμε στο Πάντα Bρέχει την Κυριακή 16 Αυγούστου,μερικοί από εμάς τους Τορνιώτες που ξεκινήσαμε με όρεξη να γνωρίσουμε το πανέμορφο αυτό μέρος!!
Ομάδα 27 ατόμων,από τα οποία τα εννιά ήταν παιδιά μέχρι 15 ετών,βρεθήκαμε το πρωί της Κυριακής και ώρα 9:00 φύγαμε από τον Τόρνο με τέσσερα αυτοκίνητα για το Πάντα Bρέχει.Η διαδρομή διήρκεσε μιάμιση ώρα και αν και ο δρόμος δεν ήταν σε όλη τη διαδρομή ασφαλτοστρωμμένος,ήταν κάτι παραπάνω από ευχάριστος,αφού η παρέα σε κάνει να ξεχνάς οτιδήποτε άλλο!!
(φωτ.Χρήστος Παλαιός)

Επιπλέον,η ομορφιά των χωριών:Καστανιά,Πρόδρομος,Ροσκά,είχε βοηθητικό ρόλο ώστε να ξεχάσεις τα σκαμπανεβάσματα του δρόμου.

Αν και κάποιοι όχι και τόσο εξοπλισμένοι με τα απαραίτητα,καθώς μερικοί από εμάς αποφασίσαμε τελευταία στιγμή να συμμετάσχουμε,το τοπίο μας εξέπληξε ευχάριστα,αφού το μόνο που χρειαζόταν κανείς ήταν μια φωτογραφική μηχανή για να απαθανατίσει τις στιγμές μέσα και έξω από το νερό που θα του μείνουν αξέχαστες!

Σακίδια στη πλάτη και φωτογραφικές μηχανές στα χέρια,όλα ήταν έτοιμα!Μισή ώρα χρειάστηκε να περπατήσουμε από το σημείο που αφήσαμε τα αυτοκίνητα ως το πανέμορφο Πάντα Βρέχει. Φτάνοντας αντικρίσαμε το μοναδικό θέαμα που όσοι δεν έχουν επισκεφτεί ξανά έμειναν άναυδοι!!

(φωτ.Χρήστος Παλαιός)

Οι πιο τολμηροί ενέδωσαν στο κάλεσμα της φύσης και έκατσαν κάτω από τα ψηλά τοιχώματα του φαραγγιού να... ξεπαγιάσουν από τη συνεχόμενη βροχή που ερχόταν από τις κρύες πηγές νερού!!Οι υπόλοιποι απολαύσαμε το θέαμα,τραβώντας φωτογραφίες και ακούγωντας τον ΄΄ψίθυρο΄΄του ποταμού!!

Απαράμιλλης ομορφιάς,όποιος το επισκεφτεί θα χει να θυμάται τα καλύτερα,όπως άλλωστε κι εμείς που αν και τελευταία στιγμή συμμετείχαμε μαζί με τους υπόλοιπους,δεν το μετανιώσαμε καθόλου για τις δουλειές που αφήσαμε πίσω,αφού το βράδυ της ίδιας μέρας θα είχαμε το καθιερωμένο ετήσιο Αντάμωμα στη πλατεία του χωριού μας.
*Ένα από τα ωραία της διαδρομής ήταν ότι δύο από τα αυτοκίνητα όντας αγροτικά είχαν καρότσα,στην οποία όσοι προλάβαμε να καθίσουμε,κατανοήσαμε την αξία της παρέας που σε φέρνει πιο κοντά με τα αστεία,τις ιστορίες και τις εμπειρίες που μοιραστήκαμε!!!
(φωτ.Χρήστος Παλαιός)

Τέλος,μια ομαδική φωτογραφία είναι το αποδεικτικό για την εξόρμησή μας και ταυτόχρονα δέσμευση για του χρόνου ότι θα ξαναπάμε στο Πάντα Βρέχει!!

Ευχαριστώ πολύ για τη διάθεση ολόκληρου του φωτογραφικού υλικού(όπως καταλαβαίνετε δεν είναι μόνο αυτές οι πέντε)τον Χρήστο Παλαιό!!

ΜΕΡΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΤΑ ΒΡΕΧΕΙ
Πλήθος κόσμου το επισκέπτεται,κυρίως το καλοκαίρι με σκοπό να απολαύσει το κρύο μπάνιο κάτω από τους καταρράκτες.Η διαδρομή είναι περίπου 60 χλμ από την Καστανιά και μετά τον Πρόδρομο ο δρόμος είναι χωμάτινος μέτριας βατότητας.
Το Πανταβρέχει βρίσκεται στον ποταμό Κρικελιώτη και η πεζοπορία ξεκινά από τη γέφυρα Στουρνάρας Ροσκάς.
Διαρκεί μισή ώρα με σαράντα λεπτά και το περπάτημα γίνεται πότε μέσα στο ποτάμι και πότε στους βράχους,οι οποίοι χρειάζονται μεγάλη προσοχή λόγω της ολισθηρότητάς τους.
Στην αρχή της πορείας προς στο φαράγγι αντικρίζει κανείς την κρεμαστή γέφυρα του Κρικελιώτη, συνεχίζοντας θαυμάζει κάποιους μικρούς καταρράκτες και πηγές,που χύνονται στον ποταμό προμηνύοντας το φαντασμαγορικό θέαμα της βροχής με τα μικρά ουράνια τόξα του σημείου Πάντα Βρέχει.
Επίσης,στη βάση των καταρρακτών του Πάντα Βρέχει δημιουργούνται μικρές φυσικές πισίνες που βρέχονται με παγωμένα και κρυστάλλινα νερά,οι οποίες προσφέρονται για όσους είναι τολμηροί για κολύμπι.
Επιπλέον,το φαράγγι προσφέρει πολλά όμορφα σημεία για τους λάτρεις της φωτογραφίας.
Άλλες δραστηριότητες που μπορεί να κάνει κανείς είναι το canoe kayak και το rafting