Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος ο Σύλλογος Τορνιωτών έκοψε τη πρωτοχρονιάτικη πίτα στη καθιερωμένη ετήσια συνάντηση στο μεζεδοπωλείο ΄΄'Οστρακο'' στη Δάφνη.

Η προσέλευση δεν ήταν η αναμενόμενη καθώς έλειπαν αρκετοί . Οι μεγάλοι άνθρωποι δικαιολογούνται.
Παιδιά και εγγόνια αυτών ελπίζουμε να τα δούμε στην επόμενη συνάντηση...

Ωστόσο, με τη παρουσία του μας τίμησε ο παπα - Σταύρος , ο οποίος παρά την ηλικία του, δίνει το παρόν κάθε χρόνο. Ο λόγος του πάντα ενωτικός , μας κάνει να σκεπτόμαστε πόσο σημαντικό είναι να αγαπάμε τον τόπο μας και να μην επηρεαζόμαστε από τη κρίση όλων των μορφών που μας απομακρύνει από τις ρίζες μας. Τον ευχαριστούμε θερμά και ευχόμαστε και του χρόνου να είναι μαζί μας!!


Επίσης, ευχαριστούμε τον επίτιμο πρόεδρο του Προδρόμου κ. Τάκη Ταραμπίκο και τον ταμία του χωριού κ. Νίκο Χονδρογιάννη για τη παρουσία τους.



Τέλος , θέλω να ευχαριστήσω προσωπικά τον πρόεδρο της Καστανιάς κ. Άρη Ντέκα που ήταν μαζί μας απόψε καθώς και για τη στήριξή του στο πρόσωπό μου. Η συνεργασία μας στην εφημερίδα ΄΄Καστανιώτης΄΄ , μόνο επιτυχής μπορεί να είναι και το βήμα που μου έδωσε ήταν καθοριστικό για να μπορώ να επικοινωνώ την αγάπη για τον τόπο μου.



Στη συνέλευση ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Κώστας Τσιαχρής μας ενημέρωσε για τον διοικητικό και οικονομικό απολογισμό του προηγούμενου έτους και πρότεινε την έγκρισή τους για το τρέχον έτος.

 Έκανε επίσης αναφορά στα σαράντα χρόνια (1979 - 2019) από τη δημιουργία του Συλλόγου Τορνιωτών και μίλησε για τους ανθρώπους που συμμετείχαν σε αυτόν.

 Ακολούθησε η κοπή της πίτας με τις ευλογίες του παπά - Σταύρου και αφού μοιράστηκαν τα κομμάτια, τυχεροί αναδείχθηκαν ο Θανάσης Κωνσταντόπουλος και ο Αλέξης Σιάτρας.
Να είναι πάντα τυχεροί!!


Ο κ. Νίκος Μάρκος μας ενημέρωσε για τα νέα έργα που θα γίνουν στο χωριό εντός του 2019 . 

  • Η πλακόστρωση του νεκροταφείου ήταν για χρόνια επιθυμία όλων των Τορνιωτών και ήρθε η ώρα που θα γίνει πράξη. 
  • Τα έργα στην Καντελόβρυση θα συνεχιστούν.
  • Επίσης, θα τοποθετητούν τέντες στη πλατεία του χωριού που θα διευκολύνουν την οργάνωση του ανταμώματος.
  • Θα επισκευαστούν κάποια από τα παγκάκια.

Ευχαριστούμε για τη προσφορά του το ζαχαροπλαστείο Ζάρας για την τόσο γευστική βασιλόπιτα!

Χαίρομαι πολύ που αυτή η Κυριακή πέρασε τόσο ευχάριστα!!! Είδα τους συγχωριανούς μου , ανταμώσαμε μετά από καιρό, είδα πρόσωπα που τόσο μου είχαν λείψει, ανταλλάξαμε απόψεις για θέματα του χωριού. 

 Θα ήθελα να μεταφέρω σε όλους τις ευχές μου για μια καλή χρονιά με υγεία κυρίως , αλλά και με χαμόγελο. Να βρίσκετε κάθε μέρα ένα λόγο να χαμογελάτε.

Για όσους υπονόησαν ότι έχω προσωπικές φιλοδοξίες , ότι διακαώς επιθυμώ θέση στο σύλλογο και 
πως παίρνω πρωτοβουλίες χωρίς την έγκρισή τους, για να ...φανώ, δεν κρατώ σε καμία περίπτωση κακία και τους περιμένω να συνεργαστούμε από την αρχή με όλη μου τη καλή θέληση και διάθεση για να ανεβάσουμε το χωριό εκεί που του αξίζει, στην κορυφή.

Εμένα η αγάπη μου για το χωριό είναι τεράστια. Σχέση εξάρτησης θα έλεγα. Πια έχω πάψει ή τουλάχιστον προσπαθώ να μην ασχολούμαι με τον υλικό κόσμο και τα παράσημα αυτού.. Να είμαι στο χωριό μου, να κοιμάμαι ήσυχα στις κορυφές κάτω από τα αστέρια και να βλέπω τον κόσμο από ψηλά και όχι αφ' υψηλού.. Δεν θέλω τίποτα άλλο.. Δε χορταίνω το βουνό, το έχω ανάγκη σαν γουλιά νερού μέσα σε έρημο. Απλά καθημερινά πράγματα ,που δεν είναι όμως δεδομένα. Ένα πράγμα μόνο θέλω.
 Να αγαπήσουμε το χωριό μας . Πραγματικά.

*  Γιάννης και Θανάσης Κωνσταντόπουλος ---- > σας ευχαριστώ θερμά για την ειλικρινή σας στήριξη. Τα λόγια σας τα συγκρατώ στη μνήμη μου και τα λαμβάνω σοβαρά υπόψιν μου, ειδικά αν σκεφτώ ότι είστε οι πρωτεργάτες του συλλόγου Τορνιωτών.

Φωτεινή Μπούτα - κείμενο και εικόνες